Friday, August 27, 2010

SEDIH..

Sedih dengan sikap sesetengah manusia ni..
Rasa macam tak nak kawan dengan semua orang...
Baik aku sorang2..
Baru tak ada yang akan sakit hati dan aku tak akan menyakiti hati orang lain...
Hati yang aku sayangi..
Hati yang aku puja..
Hati yang aku sanjung..
Tapi bagaimana dengan hati ini?
Adakah mereka semuanya memahami dan menyanjung seperti aku?
Aku selalu menjaga perasaan mereka..
Aku rela keseorangan..
Aku rela di tinggalkan untuk memberi ruang kepada mereka..
Aku rela membiarkan mereka bersama..
Kerana aku tahu perasaan itu..
Aku rela berkorban untuk kepentingan mereka..
Tapi pengorbanan ku ini di salah tafsirkan
Hanya kerana......benda itu...
Hanya kerana satu kesalahan..
Diriku di perlakukan sebegini rupa..
Aku hanya ingin mengembirakanmu...
Jika hadirnya diri ini menyusahkan hidupmu..
Biarlah diriku pergi menjauh demi kebahagiaan hidupmu..

( mood sedih )
luahan perasaan bila diri ini tidak diperlukan lagi...