Monday, August 30, 2010

CIK ANA

Ni kawan aku, rumet Cik Ety...Tapi aku jarang cerita pasal dia sebab kami berlainan kos dan jarang ada kelas yang sama hanya kelas Bahasa Dalam Multimedia je... Cik Ana ambil Bachelor Linguistik, aku dan Cik Ety pula, Bachelor Sastera...

Kami akan berjumpa dalam kolej je sekarang ni, sebab sekarang kelas kami dah tak sama macam dulu..kalau tidak memang kami akan pergi kelas, berambu (jalan-jalan) sama-sama.

Kami bertiga ni memang berkawan rapat sejak awal semester lagi... Selalunya aku akan melepak kat bilik diorang la..Cik Ana ni kawan untuk aku bergosip..tak henti-henti la bercakap bila ada gosip PANAZZ..hehe...



Tapi buat masa sekarang ni Cik Ana tengah sakit... jadi tak boleh bergosip banyak2.. Doakan semoga dia cepat sembuh.....Amin...


2 comments:

Cik Anita

uik.betul x aku komen nih!hihi

ekin

Ha..baru ler betul..tahniah Cik Ety..

Post a Comment