Tuesday, August 10, 2010

BBK 3408 (KESUSASTERAAN DALAM MULTIMEDIA)

Mula-mula masuk kelas ni ingatkan pensyarahnya garang..muka Dr.masa tu punya la serius..siap bagi amaran lagi tak boleh pakai selipar dan mesti berkasut semasa dalam kelas Dr...

Tapi bila lama kelamaan belajar bersama dengan Dr. pandangan saya jadi berbeza berbanding dengan masa awal-awal kelas...bak kata pepatah " Tak Kenal Maka Tak Cinta". Tapi bila dah kenal tu punya la sempoi Dr. ni..tapi tugasan tu mesti kena buat yang terbaik.

Selain sempoi, Dr. ni memang kelakar la...muka nampak macam garang dan tegas tapi sebenarnya kelakar orangnya..macam mana tu?

Tapi yang paling saya sedih bila Dr. terpaksa menunggu kawan-kawan saya yang lambat sampai...dah la itu kelas yang terakhir kitorang bersama dengan Dr. tapi kami tinggalkan kenangan yang kurang baik untuk Dr...sedih..

Ingatkan Dr. akan marah teruk2 tapi rupanya kena bagi alasan je, dan Dr. boleh menerima alasan tersebut sedangkan Dr. lagilah banyak tanggungjawab dan sibuk orangnya, tetapi amat menepati masa...( tabik spring la dengan Dr. Normaliza ni..)

0 comments:

Post a Comment