Wednesday, August 25, 2010

MARKAH

Kalau nak tengok markah Keterampilan Berbahasa kena pergi jumpa pensyarahnya sebab Pn. Azlina nak mengenali dan mengetahui dengan lebih lanjut pelajar-pelajarnya.

Aku dan kawan-kawanku iaitu Azie, Ety, Ridhwan dan Razali masuk ke bilik Pn Azlina. Tapi hanya markah aku dan Cik Ety yang dah ada, markah Razali, Ridhwan dan Azie, belum ada lagi..

Walaupun dalam keadaan yang entah apa-apa masa menjawab exam...nak buat macam mana, bila tengok soalan je terus otak aku jadi kosong..aku tengok semua orang terpinga-pinga dan macam terkontang-kanting je...tak tahu apa-apa...

aku pun mengalami masalah yang sama walaupun study bagai nak pecah ingat teori... Tahniah aku nak ucapkan pada Cik Ety...walaupun kita sama-sama pening..tapi kau berjaya mengatasinya..Terbaik Ety!!! ( membodek )



.........jangan lupa belanja saya bila dah kena puji.....hehe..

0 comments:

Post a Comment