Monday, August 9, 2010

DEMAM

Sebelum pergi kelas BBk 3408 memang aku dah rasa tak sedap badan..Betul apa yang aku jangkakan..aku dilanda demam..Balik je dari kelas aku terus tertidur. Bangun-bangun je dah petang..

Minta kawan tolong belikan makanan untuk diriku kerana badanku tak larat untuk berdiri terlalu lama..kepala pening sangat-sangat.. hal ini tak ada kaitan dengan kelas ni tau sebab kumpulan kami dah siapkan kerja buat video dan dokumentari awal (kalau tak percaya tengok la kat youtube bila kami post )...thanx tu Ety...we love u..

Makanan tu aku jamah sikit je dan aku makan ubat...dan tidur..bila terbangun je perutku pulak meragam... huhu... (aku memuntahkan semua makanan). Jadi malam tadi aku tak boleh nak tidur...pukul 6 pagi baru aku dapat tidur..

0 comments:

Post a Comment