Friday, November 5, 2010

MINES


Pegi Mines...pusing2 balik..haha..aku sebenarnya nak beli macam-macam barang tadi..tapi macam mana aku boleh lupa..hebat la daya ingatan aku sekarang ni...tapi En.B aku boleh pulak cakap..eh kita pusing2 je ke (sambil gelak2).

Oiit..saya ada nak beli barang la tadi..huhu..x pe la..dah tak ada rezeki nak buat macam mana...duit habis untuk makan-makan kot..kejap lagi aku nak cerita pasal makan-makan pulak..jangan ingat perempuan bila keluar dengan En.B mereka tak boleh makan banyak-banyak tau..jangan malu-malu..habiskan je makanan tu..kalau malu nanti lapar, balik cari meggi lak..kui3



3 comments:

Unknown

pergi la jusco plak, pusing2 plak

ekin

Nanti Sang Arjunaku cuti la pula..he

Unknown

haha, ye la, bia la dia bekerja dahulu, kumpul duit, nanti senang untuk meminang juwitanya..

Post a Comment