Friday, November 5, 2010

ABC+BAKSO+SATEY+NESCAFE= KENYANG





Siapa makan semua makanan kat atas ni? Siapa lagi kalau bukan anak Mohd Saari. Sorry ye abahku tertulis sudah namamu di sini. Jangan buat-buat tak percaya pulak, percayalah makanan tu yang petang punya, yang pagi pula lain ceritanya.

Kat padang: Aku makan ABC dengan BAKSO. Sedap juga bakso yang dia buat, aku ada juga dengar yang pelik2 pasal makanan ni tapi tadi aku makan yang rasa ikan. Masa tu ingat nak minum-minum je sebab plan sebenarnya nak pergi makan satey. Tapi tiba-tiba En.B order bakso lak, ingat nak test je..hehe..lama jugak la aku test..sampai nak habis. Jadi jangan tanya aku kenapa badan aku ni makin lama makin membesar..sebab jawapannya kat sinilah..huhu

Kat Kajang: Ok, lepas je makan ABC dan Bakso, kami ke Kajang pula sebab memang plan kami untuk ke sana..Sampai je kat situ, terus je order satey..yum2..Masalahnya bila dah terlalu banyak makan, membuatkan perut aku tak mampu untuk menghabiskan makanan itu..En.B aku tak payah cakap la..memang ala kadar je kalau bab makan ni..Jadi apa lagi....

bang..oo..bang..bungkus ye...