Friday, November 12, 2010

DI TAG OLEH CIK ANITA


Bangun pagi Cik Ekin jalan-jalan cari makan kat blog Cik Anita, tengok2 nama Cik Ekin di tag.

Cik Anita? Cik Ekin kan...he.

Mula-mula Cik Ekin ingat orang lain..mesti Cik Anita gelak guling2 sebab Cik Ekin pegi tanya kat bilik dia pagi2 buta lagi..Cik Anita senyum2 tu maknanya Cik Ekin la kan..mana la tahu nama orang lain..kih3, disebabkan Cik Anita letak Syikin padahal Shikin, jadi Cik Ekin ingat orang lain..Mana la tahu, Blog Cik Anita tu kan popular..mesti la ramai yang follow kan..(bagi tips sikit) :)


Ni dia..jawapan saye..

1)Kamu kawan saya, kan?
Ya Cik Anita. Kita berkawan di alam realiti dan fantasi. Walaupun kita berjauhan dan dipisahkan hanya 4 bilik je.. tapi kita semua tetap akan menjadi kawan selamanya.. InsyaAllah satu hari nanti kita kawin serentak semua ye... (ana,ety,aku)...plan hebat dah tu..:)

2)Kenapa kamu mahu jadi kawan saya?
Mahu tahu rahsia kamu...mahu kamu belanja saya hari2...boleh tak?..hehe tu bukan ler, saje je nak gurau ngan Cik Anita..mestilah nak jadi kawan kamu sebab kamu ni baik,cute...macam sape ye..oo..pelakon Indonesia tu..:)

3. give me 5 reason y u supposed to be gud blogger
Tempat luah perasaan...
Cerita pasal kehidupan..
Cari kawan...


Mau tag HAZLIMIE..



3 comments:

Cik Anita

hehehe..sori dear!
salah type nama la, shikin. Macam ni ye??

eh saya cute macam pelakon indonesia tu? Oh tidak.Aku tara suka la..grrr

then pasal kahwin serentak???
dah tu antara kita mmg tak dapat tengok lah sanding..huhu

ekin

x pe2..

haha..x suke ke..buat2 suka la..:)

hehe..x yah la tgk..
kita sanding tiga2 dalam mimpi..huhu

Unknown

owh, nama saya kna tag? jadi saya kna buat apa? main game suda, hak2

Post a Comment