Sunday, October 24, 2010

HASIL KERJA TANGAN AKU

Aku gembira sangat bila dapat belajar dalam kelas ni sebab walaupun aku ni budak sastera tapi sekurang-kurangnya ada juga bidang lain yang mampu aku lakukan/terokai untuk menempuh alam pekerjaan nanti. Sekarang ni kan zaman dunia yang tanpa sempadan.. kena la majukan diri dan terus maju..

Aku mengaku bahawa aku ni bukanlah pandai sangat, tapi bila dah diberi tunjuk ajar oleh pensyarah dan tutor, maka dapat juga aku siapkan kalendar ini dengan tangan aku sendiri..

Walaubagaimanapun, aku rasa kalendar yang aku buat ni biasa saje dan tak dapat menandingi hasil kalendar yang orang dah profesional..tapi aku bersyukur sangat-sangat bila dah siap ni, walaupun sangat simple... Tapi di lain masa, aku harap dapat memperbaiki kelemahan yang ada.. Inilah hasilnya...











































0 comments:

Post a Comment