Monday, October 25, 2010

KEDEGILAN MATA

Suka-suka hati aku je kan cakap kedegilan mata..ada ke ayat macam tu, mana ada kan... Dah pukul berapa dah ni, kenapa mataku ni masih segar bugar lagi..

Nak kata aku minum secawan nescafe, 3 cawan nescafe....seingat aku, harini aku tak de pulak minum..ish3..ke dia nak aku study ni..

Betul3, dia mahu aku ulangkaji pelajaran yang lepas-lepas.. ingat balik apa yang diajar..jangan jadikan otak kita beku, cairkan dia..rebus dia..panaskan dia..eh, macam pelik je bunyinya..

Membuatkan aku jadi loya pulak.. terfikirkan otak tu betul2 kena rebus.. apalah aku ni.. tapi semua tu adalah kiasan sahaja.. fikirkan disebalik kata-kata itu..

Wahai kawan-kawanku semua.. bangun2.. sekarang ni masa yang sesuai untuk kita study.. dengan suasana yang sunyi sepi macam ni.. I like... senang semua benda nak masuk..

Tak akan disekat oleh apa-apa halangan bunyi-bunyian samada gitar, dram, seruling atau sebagainya..Tapi kalau aku kejutkan mereka ni, adakah aku akan dihempuk dengan bantal..haha..


0 comments:

Post a Comment