Friday, July 16, 2010

SHEMALAM

Lepas je habis kelas BBK 3408 ( Sastera kanak-kanak dan remaja ), aku memulakan pengembaraan bersama kawanku cik Ety...bukan pegi mana pun, pegi round-round kat flat ikan je..he..

lepas je parking moto, terus aku terkedu...ada paK cik guard plak da kat matrik bawa tapi talinya pulak tak bawa..cam ne nak pakai ni..aduhai..terpaksa la aku merayau-rayau buat seketika untuk cari kedai yang ada jual sekali tuan kedai tu kata tak di jual kat situ...hampeh hatiku jadinya..

Boleh pulak dia cakap: kat sini tak de jual dik, cuba adik pegi beli kat flat ikan..dengan bersemangatnya abang tu berkata-kata..Oii cik abang, kalau saya dapat masuk, tak de la saya datang kat kedai ni..huhu.. (dalam hati je)

Penyudahnya..terpaksa la Cik Ety belikan untuk aku kat flat ikan tu..cian Ety..
Yuhu....dapat gak aku masuk..yiiiha..



0 comments:

Post a Comment